poniedziałek, 21 marca 2011

Jeszcze mniejsze wyzwaniątko

 Ostatnio wstawiam same wyzwanka, i to maleńkie w dodatku :) Co poradzę, że tematy zadawane przez projektantki CraftArtworku są ciekawe a maleństwa robi się łatwo :) Albo tak by się wydawało. Z tym wyzwaniem zdążyłam ledwo, ledwo... temat: "Co lubią kobiety" forma: pudełko po zapałkach.
 Niby prościzna, ale jak zaczęłam się nad tym zastanawiać, to nie mogłam znaleźć pomysłu... takie maleńkie pudełko, a ja nie wiem co w nim umieścić? Co lubią kobiety? Zakupy, błyskotki, pewnie tak, ale co NAPRAWDĘ lubią kobiety? I takim sposobem przeszłam do pytania " Czego pragną kobiety?". Wymyśliłam trzy kobiece pragnienia, mi się wydają uniwersalne, ale mogę się mylić ;P Starałam się, aby przekaz był jak najbardziej czytelny i raczej symboliczny, a więc minimum dodatków. Czy mi się udało, oceńcie sami, drodzy zaglądacze i napiszcie o tym :)
 I tak oto po długim i zawiłym wstępie, przedstawiam pudełko-zagadkę... (ostrzegam, dużo zdjęć ;))








Pozdrawiam 

2 komentarze:

Unknown pisze...

Wspaniały pomysł !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cudownie to zrobiłaś !

Madziarrra pisze...

Dzięki Annar, fajnie, że nie tylko mi się podoba ;)