czwartek, 24 marca 2011

Na specjalną okazję

Skończyłam! Nareszcie mogę się pochwalić kartką, którą robiłam na specjalną okazję, a jest nią okrągły jubileusz mojej własnej babci :) I już wiadomo, że to musiało być coś ekstra ;) Forma wydała mi się oczywista: kartka sztalugowa (moja pierwsza;)), żeby mogła sobie stać na honorowym miejscu i wyglądać :D Do tego własnoręcznie robione pudełeko (moje pierwsze ;)). Wszystko proste, ale zajęło mi w sumie kilka wieczorów i wypraw do papierniczego ;p
Widzę, że zrobiłam parę błędów, przede wszystkim zmieniłabym teraz papier. Zanotować na przyszłość: do wyginania zdecydowanie bierze się papier dwustronny. Mimo wszystko, jestem z siebie strasznie zadowolona, dumna i blada ;p więc zdjęć będzie dużo, a co ;>








  
Pozdrawiam :)

1 komentarz:

Rudy pisze...

Muszę przyznać, że kartka wykonana schludnie i przejrzyście. Jest ładna, a zarazem nie "nieprzesłodzona". Musiała się babcia ucieszyć z takiej kartki. :)

Pozdrawiam i życzę tęgiej wyobraźni, Rudy