wtorek, 18 października 2011

Ptaki jesieni

  Na blogu Kwiatu Dolnośląskiego ruszyło niedawno nowe wyzwanie: Ptaki Jesieni, zapraszam wszystkich chętnych :) Ja, w ramach inspiracji, przygotowałam taką oto karteczkę w lekko męskim klimacie:






 Możecie tam również przeczytać bogatą w zdjęcia relację z niedzielnego spotkania Kwiatków Dolnośląskich. Też tam byłam, strasznie się leniłam ;) ale pozostałe dziewczyny dzielnie tworzyły :)


Zapraszam też czytelników na bloga do Boei, która same pyszności tam rozdaje :)


Na koniec informacja, która do mnie dotarła dopiero dziś (efekty braku kompa w domu ;P ) mianowicie powstanie nowej, polskiej marki produkującej papiery do scrapbookingu... uwaga: rozdają papiery :))


Pozdrawiam :)

1 komentarz:

Boei pisze...

Przepiękna karteczka- cudowne przeszycia i ten ptaszek...;)