niedziela, 23 października 2011

The Secret Garden

 Skusiłam się na wyzwanie #13 scrapki.pl i zrobiłam timholzową książeczkę. Trochę się obawiałam, że coś sknocę, ale okazała się nie taka straszna ;) Moja jest na bazie Tajemniczego Ogrodu i taki też ma tytuł: The Secret Garden - tajemny ogród dla sekretnych myśli ;) Zdjęć będzie masa, więc zapraszam do oglądania:








Książeczka wymaga uzupełnienia stron, może ktoś ma na nią ochotę?? :)


Na zakończenie łykendu jeszcze krótkie info o rozdawnictwie:
 Rae kusi zimowo, na razie niespodzianka ale my lubimy takie niespodzianki ;)


Nową kolekcję wypuszcza również ILS, a rozdaje ją aż w czterech miejscach!


Można zgłaszać się na blogu Scrapuj.pl, na blogu Scrapki.pl, oczywiście na blogu ILS i na koncie fejsikowym Scrapińca.


Pozdrawiam i życzę słonecznego tygodnia!

6 komentarzy:

KOLOROWY ptak pisze...

przepiękna okładka! a całość niesamowicie subtelna i romantyczna :D cudowna praca!!!

Magda(i)Lena pisze...

Świetny klimat, bardzo mi się podoba.

Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu!

Madziarrra pisze...

Dziękuję bardzo za miłe słowo :)

Aida Domisiewicz pisze...

Świetna! Fajne stonowane kolorki, będzie dla kogoś miłym upominkiem:)

Dorota pisze...

Już Ci mówiłam, że książeczka jest przeurocza, pięknie ozdobiona i bardzo dopracowana! :)
Pozdrawiam!

Madziarrra pisze...

Dzięki Ayeedo, Dorotko :)